perjantai 7. joulukuuta 2012

Hunajasienen tiedotus foorumin tilasta (päivitetty)

Lainaan nyt viestiä joka on tässä linkissä.

"Foorumi on ollut pidempään toimimatta, kaikilla paitsi yhdellä
käyttäjällä. Mikali voit käyttää sitä niin ilmoitathan siitä välittömästi
minulle: hunajasieni@gmail.com
ÄLKÄÄ laittako mailia viasta joka on jo huomattu. (Foorumi lataa vain
yläpalkin ja taustan eikä muuta.)

Palveluntarjoajan vastausta odoteltiin viikonlopun yli ja tälläkin
viikolla laitoin pariin otteeseen mailia mutta mitään vastausta en ole
saanut. Kyselin myös voisiko vika olla foorumissa sillä kaikki muut
samaan pakettiin kuuluvat nettisivut toimivat moitteettomasti.

Minulla ei itselläni ole kovin uutta backuppia foorumista joten olen
yrittänyt saada sitä palveluntarjoajalta. Älkää siis ihmetelkö mikäli
joitain viestejä puuttuu kun foorumi saadaan takaisin pystyyn.

Varmaan soittelen ensi viikolla sinne että saadaan joku tolokku tähän.
En tiedä mistä vika johtuu, mutta asia on työnalla.
Pyydän kärsivällisyyttä.

-Hunajasieni
Admin"


Päivitys!

Foorumisofta on yrittänyt palauttaa foorumia jo 4 kertaa takaisin käyttöön. Asiassa voi mennä vielä aikaa.

7 kommenttia:

  1. No hyvä saada jotain tietoa asiasta :) toivottavasti saadaan pian forkka takaisin!

    VastaaPoista
  2. Ahem, minulla ei näy enää Pullipsuomen kohdalla MITÄÄN muuta kuin valkoista. No, kumpa foorumi saataisiin pian taas pystyyn, eikä kovin paljon mitään olisi kadonnut ;3 Nämä sinun tilanneraporttisi ovat kyllä osoittautuneet minulle aika tärkeiksi.
    Hiukan olin jo itsekin muuten alkanut miettiä sitä, että esim. FinFanFun.fi on toiminut koko ajan ihan moitteettomasti.

    VastaaPoista
  3. hyvä tietää, kiva kun ilmoitit! :3

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti saadaan pian foorumi takaisin! Kiitos Nancylle tiedotuksen jakamisesta.

    VastaaPoista
  5. Onko mitään tietoa, miten asia edistyy? Sitä on huomannut kaipaavansa yllättävän paljon. Minulla näkyi foorumi jonkin aikaa normaalina, ja ihmettelin kun kukaan ei postannut mitään päiväkausiin, mutta nyt kun joku päivä tarkistin, se ei enää näy minullakaan kuin pelkästään etusivun osalta. Toisin sanoen pääsen valikkosivulle kirjautuneena mutta jos yrittää avata jonkin osaston, viestiketjun tms niin näkyy vain virheilmoitus ja valkea tyhjä sivu.

    VastaaPoista
  6. Ite en tiedä enempää kuin mitä jo kertonut. Taitaa olla foorumisoftalla ongelmia palauttaa tai sitten niillä on kiire.

    Ite koittanut päivittäin katsella koska toimii mutta hiljasta on. Harmi Hunajasientä, asia ei ole hänen vikansa ja varmasti hirveä stressi asian takia :(.

    VastaaPoista
  7. Kiitos nopeasta vastauksesta (foorumin Milly siis olen, tajusin juuri että olen täällä eri nickillä) ja eihän näille mitään mahda, toivottavasti Hunajasieni ei stressaa siitä liiaksi kuitenkaan. Minusta tärkeintä on se, että foorumi on tulossa takaisin eikä lopetettu kokonaan. :)

    VastaaPoista