perjantai 14. joulukuuta 2012

Höpinöitä itsestäni

Oon ollut aiemmin ja edelleen hukassa elämäni kanssa. Mulla on dysfasia, allergioita, astma ja atopia, ja sairastan masennusta sekä paniikkihäiriötä. Nyt mua on taas laittamassa neurologisten syiden takia "eläkkeelle", ainakin muutamiksi vuosiksi. Löysin rinnastakin jonkun kyhmyn joka paljastui kystaksi. Mulla on jotain 5 kystaa. mutta onneksi ne ei tarvii hoitoa. Olin jo aiemmin panikoinut kaikkea sädehoidosta lähtien, kyllä sitä aina pahinta mahdollista ajattelee. En siis oo kuolemassa, jes! Oikeesti, vaikka kuinka masentunut olis ja tuntuis et haluaa haavoittaa itseään, ei oikeasti halua kuolla. Elämä on oikeestaan ihan jees kun miettii miten huonosti muilla saattaa mennä. 

Täten ensivuonna lupaan nauttia enemmän elämästä, nukeista, nähdä muita ihmisiä enemmän, yrittää olla pirteämpi (musta tuntuu et läheiset ei oikeen tykkää kun oon kärttysen oloinen, koska koen olevani ulkopuolinen), pelata pelejä enemmän, blogata enemmän.

Ja kun nyt tuli muutenkin avauduttua, voisin jakaa itsestäni kuvia menneiltä vuosilta.

2005

2005

2005

Minä ja silloinen poikaystäväni ja nykyinen aviomieheni. 2005

Tein tuollaisen asun itse tätini häihin (korsetti alla). 2006

2006

Olin Qumma:n kuvattavana. 2006

2006

2006

Me mentiin naimisiin 08.06.08

Mieheni tatuoi hääpäivän käteensä. Puhetta oli pienestä tatuoinnista huomaamattomaan paikkaan mutta :).

*pusu*

Mun sormus on valkokultaa jossa ametisti, miehelläni on legendaarinen sormus. Lotrin tietäjät tunnistaa :).

Hääpäivänä oli TODELLA tuulista, mutta hauskempaa oli olla kuvattavana.

Toivottiin erilaisia kuin normaalit hääkuvat, harrastelija kuvaajalta.

Taustalla Tuomarinkylän kartano.

Hääautomme oli kaunis Ford Mustang.


Meikkasin ihan itse.

Kädessäni on mummin sormus jossa myös ametisti.

Kartanon pääovilla.

Pukuni tein itse, aidolla Victoriaanisella kaavalla. Sitä oli haasteellista tehdä mutta sain kuitenkin sopivassa ajassa valmiiksi eikä tullut kiire.

Menossa mangapäivään. 2009

Voitte arvata mistä saan ideoita nukkeihini :D.

4 kommenttia:

  1. Sä oot upeeeee, noi kaikki asut on ihanat ja sä oot kivan näköinen ;)

    VastaaPoista
  2. Sinusta on olemassa upeita kuvia! Erityisesti tykkäsin noista hääkuvistanne. Kauniita ja tunnelmallisia.
    Olen myös vähän kade. Minusta ei varmaan kaikkinensa ole olemassa kahtakymmentä kuvaa aikuisiältä. Vaikka hääkuvatkin laskettaisiin mukaan.
    hyvä että kyhmyt olivat pelkkiä kystia. Yksi murhe vähemmän!
    Tuo eläke joksikin aikaa on hyvä juttu. Saa rauhan toipua, miettiä tulevaa ja vain olla. yksi hyvä opiskelukaverini oli ensin 5 vuotta eläkkeellä kunnes lähti aikuisopintoja tekemään ja nykyään hän on pärjännyt hyvin sekä opintojen että terveytensä kanssa. Aika on ihmeellinen parantaja.
    hieno päätös yrittää olla aktiivinen ja pirteä. Me luvataan kannustaa sinua siinä jos alkaa epäilyttää että synkkyys uhkaa iskeä.

    VastaaPoista
  3. Wow. o___o Itseäsihän sun pitäis kuvata blogiin eikä vain nukkeja. ;)

    Eläkkeestä määkin oon joskus "haaveillu", mutta toistaiseksi yritän pinnistellä eteenpäin opinnoissani. Hiljaa hyvä tulee.

    Tuo häämeikki on upea, sopivan herkkä ja sopii silti kokonaisuuteen. <3___<3

    VastaaPoista
  4. haameikkisi on natti :) ja sina siis myos itsekkin ♥ kuvaappa itseasi enemman tanne , asuvalintasi ovat mielenkiintoiset ja olisi kiva nahda niita enemman ! tykkaan !
    elakkeella ollessa saa miettia eneman omaa elamaa ja mita jatkossa, eli tsemppia !
    niin ja jos ihmettelet : ei ole suomalaisia aakkosia taalla filippiineilla ..

    VastaaPoista