keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Kiitos seuraajilleni ja galluppi mitä haluaisitte lisää.

Teitä lukijoita on jo!
Tahtoisin kiittää teitä kaikkia että olette kiinnostuneet blogistani ja lukekaa toki jatkossakin rakkaat ihmiset <3.

Mikune (Miku LOL) toivottaa myös aurinkoisia kevätpäiviä kaikille. Osallistuin kuvalla leikkimieliseen kuvakilpaan ja tulin toiseksi ja pääsin jatkoon.

Ja sitten GALLUP:

Haluaisitko nähdä pääosin nukkejuttuja, jos niin mitä nukkemallia (Pullip, Taeyang, BJD)?.

Olisiko kysyntää tutoriaaleille kuten miten Taeyang stock vartalo posettaa?.

Kiinnostaisiko enemmänkin itse kirjoittajaan liittyvät jutut?.

Voisin tehdä peliaiheisia kirjoituksia jostakin tietystä pelistä ja kertoisin juonesta ja lopuksi mielipiteeni (mutta ei arvostelutyylillä, sellasia en osaa kirjoittaa)?.

Vastauksia tähän alle toivoisin :).

3 kommenttia:

  1. Kirjoita toki lissää nukeista, intohimosi kun ovat, ja on toi ihan mielenkiintoista luettavaa varsinkin ku ei ite tiiä noista mittään! Itse ainakin lukisin mieluusti lisää henkilökohtaisempaa elämää, mut se on vaa mun mielipide + oon utelias. :> rakkain terveisin meikä, mää oon aika varma että tunnistat kirjotustyylistä kuka oon! ♥ puspus beibe!

    VastaaPoista
  2. Ömm, Thearah tai Wesad oot. Ainakin kirjoitustyyli täsmäisi. Juu, ei nukkejutut mihinkään katoamassa mutta on aina joskus hyvä kuunnella lukijoitaan :). Mulle nää on niin tuttuja et jos siellä on joku esim vasta hankkimassa niin voin tehdä vaikkapa tietopaketinkin :).

    VastaaPoista
  3. Aijaa, määkö kuulostan kirjotusasultani Wesadilta! :D arvasit ekalla! ♥

    VastaaPoista