maanantai 16. huhtikuuta 2012

BJD silmät tuli

Tämä on tämmöinen pienempi postaus mutta asiasta kiinnostuneet varmasti ymmärtää :D.
Kuvat on otettu vanhalla kamerallani (Canon EOS 1000D), ulkoisen salaman kanssa keskiyöllä :D. Miks mua kuvatuttaa aina yöllä, hassua mutta onneksi kalusto kestää <3.

Silmät olivat minigrip pussissa. Pussin ympärillä oli pohjalla olevaa paperiin käärittynä ja tuo nauha oli sidottu vyöksi paketille. Erittäin söpöä ja ystävällistä myyjältä :).


Ihanan yksityiskohtaiset silmät. Silmissä on myös muita värejä kuten keltaista, vihreää ja punaista, mutta vain pohjaväreinä. Mielestäni hyvin onnistunut sekoitus ja silmistä tuli eläväisen näköiset. 



 Myyntikuvista ei saanut selvää kuvaa, kuten ei näistäkään mutta silmissä on sydämen muotoinen kuvio. Keskellä on lukko. Sopivan creepyt mutta ei mauttomat. Punaisen taustalla on verkkokuvio. 



Wildcard silmät. Silmien ympäri menee fuksian värinen kehä, sisäpuolella on pinkkiä hilettä. Tulee mieleen jotenkin söpöt animesilmät mutta kummitusmaisesti.

Kun olin kuvailemassa silmiä niin sattui pieni juttu:
Olin jo ehtinyt ottaa tarpeeksi kuvia eli ei sinällään haitannut mutta, kun olin ottamassa kuvaa.... Silmä irtosi kuopastaan ja putosi... Ja tämä kauhutarina on totta :D. Nuken silmä, ei mun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti